חברו בין השוק שלכם לשוק אחר ליצירת שוק חדש

סטוריטלינג

במסגרת אסטרטגיית האוקיינוס הכחול, ניתן לחבר את תחום הפעילות שלכם לתחום נוסף וליצור שוק חדש וייחודי.

במקום להתחרות ישירות, חשבו כיצד לשלב בין מוצרים, שירותים או חוויות מהתחום שלכם עם תחום שונה ובלתי צפוי. 

יצירתיות היא חיבור של שני דברים קיימים ליצירה של משהו שלישי, כך תוכלו ליצור מהשוק הקיים שלכם פתרון חדש ומקורי.

לדוגמה, חברת WeWork חיברה בין השכרת משרדים לבין תרבות עבודה שיתופית ויצרו מרחבי עבודה גמישים, פופולריים בקרב עסקים קטנים ופרילנסרים.

רשת הקינוחים Sweetgreen שילבה בין מזון מהיר לבריאות והפכה לסמל לאוכל מהיר בריא ונגיש.

הטיפ להיום חברו בין השוק שלכם לשוק אחר ליצירת שוק חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה

אם אנחנו לקראת מלחמת עולם שלישית – הנה סצנת הפתיחה שלה

קונספציות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!