פתחו את המוצר יחד עם קהל היעד

רוב הסטארטאפים נכשלים. הסיבה העיקרית לכך היא פיתוח מוצר המבוסס על הנחות יסוד ולא על עובדות.

היזם צופה שיהיה ביקוש X למוצר Y. הבעיה היא שאין היום מוצר כזה ולכן הצפי מבוסס על קונספט אסטרטגי שלא בהכרח עובד.

לכן ציך לפרק את כל הנחות היסוד מהאסטרטגיה ולבחון אותם באמצעות התנהגות ממשית של קהל היעד.

השיטה לכך הוא הוצאת MVP – מוצר מינימלי לקהל מינימלי ובחינה האם הנחות היסוד מוכיחות את עצמן אצל אנשים אמיתיים.

כל פעם שמשהו לא עובד בקבוצת קהל היעד, צריך לנסות משהו אחר וכך אט אט לבנות את המוצר והאסטרטגיה שלו עם הלקוחות.

הטיפ להיום, פתחו מוצר יחד עם קהל היעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
ספריה ריקה

האם תם זמנה של הספרות?

ספרות, קלאסיקה

2
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה

האדם ואלוהים: אהבה דו צדדית? תפיסת האל לפי הרמב״ם

קלאסיקה

5
דק' קריאה

תיאוריית “מסע הגיבור”: לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!