צרו חדשנות ערך ולא חדשנות טכנולוגית

חדשנות ערך לעומת חדשנות טכנולוגית

אם העסק שלכם מציג חדשנות שאתם בונים עליה, חשוב שתדעו להבחין בין חדשנות ערך לחדשנות טכנולוגית.

 

חדשנות טכנולוגית היא ההמצאה עצמה של יכולת טכנולוגית חדשה ואילו חדשנות ערך היא הפיכת היכולת הזו לערך משמעותי עבור בני אדם.

 

חדשנות טכנולוגית היא לא משהו שמשלמים עליו, אלא אם כן יש לה ערך ללקוח. הרווחים הגדולים נוצרים בעקבות משהו חדש ומשמעותי שהלקוח מקבל.

 

החברה הראשונה שהמציאה את המחשב הביתי היא MITS, לא אפל. חברת אפל היא זו שידעה לייצר ממנו את החוויה והערך הגבוה ביותר עבור הלקוח.

 

במילים אחרות, כדי ליצור הצלחה מסחרית מביצי זהב טכנולוגיים חשוב לדעת לדגור עליהם. 

 

לכן, אם אתם יוצרים חדשנות, שימו לב להבדל בין הטכנולוגיה עצמה לערך שהיא יוצרת עבור בני אדם. נסו למקסם את הערך לא פחות מאשר את הטכנולוגיה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!