הפעילו את אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

אחת האסטרטגיות השיווקיות החדשניות, המרתקות והפופולריות ביותר היא אסטרטגיית האוקיינוס הכחול של הפרופסורים צ’אן קים ורנה מובורן.

 

הרעיון הוא להפריד בין שווקים אדומים בהם שוחים המון כרישים (עסקים), לעומת שווקים כחולים בהם תוכלו לשחות ללא מתחרים, באוקיינוס כחול.

 

נשמע פנטזיה דמיונית אבל קים ומובורן הוכיחו שהיא ריאלית לגמרי. יש תהליך קבוע בו נוצר שוק חדש ומתמלא בכרישים, הרעיון הוא להיות אלה שיוצרים את השוק.

 

לדוגמה, חברת מכשירי טיגון יצרה מכשיר טוגנים ללא טיגון ובכך פנתה לקהל יעד חדש של אנשי דיאטה ובריאות ושחתה באוקיינוס כחול. 

 

או להקה נוער מוזיקלית בעיראק המפולגת שהחליטה לא להתחרות על רמת המוזיקה אלא ליצור אחדות אתנית באמצעות מוזיקה ובכך יצרה מוצר חדש.

 

הטיפ להיום, תחשבו על הענף העסקי שלכם בצורה מרעננת ובמבט של הלקוח כדי ליצור ליצור שוק חדש ולשחות באוקיינוס הכחול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!