פתחו את המוצר יחד עם קהל היעד

רוב הסטארטאפים נכשלים. הסיבה העיקרית לכך היא פיתוח מוצר המבוסס על הנחות יסוד ולא על עובדות.

היזם צופה שיהיה ביקוש X למוצר Y. הבעיה היא שאין היום מוצר כזה ולכן הצפי מבוסס על קונספט אסטרטגי שלא בהכרח עובד.

לכן ציך לפרק את כל הנחות היסוד מהאסטרטגיה ולבחון אותם באמצעות התנהגות ממשית של קהל היעד.

השיטה לכך הוא הוצאת MVP – מוצר מינימלי לקהל מינימלי ובחינה האם הנחות היסוד מוכיחות את עצמן אצל אנשים אמיתיים.

כל פעם שמשהו לא עובד בקבוצת קהל היעד, צריך לנסות משהו אחר וכך אט אט לבנות את המוצר והאסטרטגיה שלו עם הלקוחות.

הטיפ להיום, פתחו מוצר יחד עם קהל היעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!