צרו אקלים ארגוני שמעודד יצירתיות והתנסות

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

יש סיבה לכך שכמעט כל העסקים דומים כל כך למתחרים שלהם. הסיבה היא הפחד לחשוב באופן יצירתי ועצמאי כדי לא לשגות או לצאת חייזר.

 

כדי לשנות את זה צריך ליצור אקלים חברתי אנושי. כזה שמאפשר להשיל את חליפות ההגנה של ההחלטה המתבקשת ביותר לכיוון יצירתי וחדשני.

 

ניתוח האתגר – הגדירו את הבעיה והאתגר, לאן אתם רוצים להגיע. לאחר מכן פרקו את האתגר לחלקים קטנים בגודל שאפשר להתמודד איתו. קבעו לוח זמנים.

 

חוויית גילוי – תנו לאנשים להבין את הדברים בעצמם. הבנה כזו מחוברת אליהם ללב וגורמת לו להיפתח לנושא ולחוש ביטחון רעיוני מולו. 

 

תהליך הוגן – שתפו ככל שתוכלו, הסבירו כל מה שדרוש הסבר והגדירו באופן מדויק מה הציפיות שלכם מהשותפים לתהליך. 

הטיפ להיום, כדי לחשוב בצורה שונה ויצירתית, צרו אקלים אנושי: נתחו את האתגר, הניחו לאנשים לגלות ולחוות את הידע ופעלו בתהליך הוגן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

תיאוריית "מסע הגיבור": לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!