צרו אקלים ארגוני שמעודד יצירתיות והתנסות

אסטרטגיית האוקיינוס הכחול

יש סיבה לכך שכמעט כל העסקים דומים כל כך למתחרים שלהם. הסיבה היא הפחד לחשוב באופן יצירתי ועצמאי כדי לא לשגות או לצאת חייזר.

 

כדי לשנות את זה צריך ליצור אקלים חברתי אנושי. כזה שמאפשר להשיל את חליפות ההגנה של ההחלטה המתבקשת ביותר לכיוון יצירתי וחדשני.

 

ניתוח האתגר – הגדירו את הבעיה והאתגר, לאן אתם רוצים להגיע. לאחר מכן פרקו את האתגר לחלקים קטנים בגודל שאפשר להתמודד איתו. קבעו לוח זמנים.

 

חוויית גילוי – תנו לאנשים להבין את הדברים בעצמם. הבנה כזו מחוברת אליהם ללב וגורמת לו להיפתח לנושא ולחוש ביטחון רעיוני מולו. 

 

תהליך הוגן – שתפו ככל שתוכלו, הסבירו כל מה שדרוש הסבר והגדירו באופן מדויק מה הציפיות שלכם מהשותפים לתהליך. 

הטיפ להיום, כדי לחשוב בצורה שונה ויצירתית, צרו אקלים אנושי: נתחו את האתגר, הניחו לאנשים לגלות ולחוות את הידע ופעלו בתהליך הוגן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
קריאה של ספרים, אנשים קוראים ספרות יפה

מה אנחנו מפסידים כשאנחנו קוראים פחות?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!