שום דבר בעולם העסקים לא קורה עד שמישהו מוכר למישהו איזה משהו. שלב המכירות הוא שלב קריטי בעסק, גם אם הגישה שלכם מעודנת ולא מכירתית, אלו שלבי שיחת המכירה שלכם:
- היכרות – בשלב הזה אתם פוגשים בן אדם. חבר. לא לקוח. אנשים עושים עסקים עם ידידים וחברים ולא עם אנשים עסקיים בלבד.
- בירור – הקשיבו לסיפור של הלקוח, הבינו מה הצרכים ומה המטרות שלו. בשלב הזה אתם לומדים את הלקוח, את הסגנון שלו ומה המוצר שיכול להתאים לו.
- הצעה – עכשיו התור שלכם. הציגו ללקוח את המוצר שיקדם בצורה המדויקת ביותר את המטרות והצרכים שלו. הבהירו לו מדוע המוצר הזה יעשה זאת טוב ממוצרים אחרים.
- סגירה – נסו להבין את התודעה של מי שעומד מולכם. אם משהו חוסם אותו נסו לעזור ולהבהיר כדי להקל עליו ולאפשר לו לקבל החלטה מתוך ביטחון.
הטיפ להיום, צרו שיחת מכירה ב-4 שלבי התודעה.