חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צרו שיחת מכירה ב-4 שלבי התודעה

תוכן עניינים

שום דבר בעולם העסקים לא קורה עד שמישהו מוכר למישהו איזה משהו. שלב המכירות הוא שלב קריטי בעסק, גם אם הגישה שלכם מעודנת ולא מכירתית, אלו שלבי שיחת המכירה שלכם:

 

  1. היכרות – בשלב הזה אתם פוגשים בן אדם. חבר. לא לקוח. אנשים עושים עסקים עם ידידים וחברים ולא עם אנשים עסקיים בלבד.

 

  1. בירור – הקשיבו לסיפור של הלקוח, הבינו מה הצרכים ומה המטרות שלו. בשלב הזה אתם לומדים את הלקוח, את הסגנון שלו ומה המוצר שיכול להתאים לו.

 

  1. הצעה – עכשיו התור שלכם. הציגו ללקוח את המוצר שיקדם בצורה המדויקת ביותר את המטרות והצרכים שלו. הבהירו לו מדוע המוצר הזה יעשה זאת טוב ממוצרים אחרים. 

 

  1. סגירה – נסו להבין את התודעה של מי שעומד מולכם. אם משהו חוסם אותו נסו לעזור ולהבהיר כדי להקל עליו ולאפשר לו לקבל החלטה מתוך ביטחון.

הטיפ להיום, צרו שיחת מכירה ב-4 שלבי התודעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

הנצפים ביותר

זה למה כל כך מאתגר להגדיר מהו סיפור

אמנות הסיפור

Oz

19 נוב 2024

היו ערניים לסכנות השוק והיערכו אליהם מראש

טיפ שיווק יומי

Oz

14 נוב 2024

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

סיפור מותג

Oz

20 נוב 2024

הפעילו הדדיות אצל הלקוחות

טיפ שיווק יומי

Oz

4 נוב 2024

מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם

טיפ שיווק יומי

Oz

5 נוב 2024

ענו ל-3 השאלות המובילות מכירה

טיפ שיווק יומי

Oz

17 נוב 2024