עקפו את הגודש הפרסומי באמצעות החסרה

אנשים רבים מפעילים מנגנוני התנגדות מול פרסומות, זה קורה בעקבות שימוש מופרז בסופרלטיבים כמו: “הכי” “מדהים” “מושלם”.

 

אחד הפתרונות היצירתיים הוא לגרום ללקוח בעצמו ליצור את המסר ולחשוב “זה מדהים”, זה קורה באמצעות “טכניקת ההחסרה”:

 

דרך ראשונה להחסיר היא להשאיר סימנים. כמו שטח יבש על ספסל מושלג ולידו כוס של מרק מהביל (מישהו היה כאן וחסר)

 

דרך שנייה להחסיר היא הסרת מרכיבים. כמו השמטה של אותיות משמו של אדם והכיתוב: “זקוק לדם מסוג X כדי להמשיך לחיות”.

 

דרך שלישית להחסיר הוא היעדר זהות כמו שאורנג’ שמה ריבוע כתום וכתבה: “ולחשוב שלפני 5 שנים זה היה פשוט ריבוע כתום”.

 

הטיפ להיום, עקפו את הגודש הפרסומי באמצעות החסרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
ספריה ריקה

האם תם זמנה של הספרות?

ספרות, קלאסיקה

2
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה

האדם ואלוהים: אהבה דו צדדית? תפיסת האל לפי הרמב״ם

קלאסיקה

5
דק' קריאה

תיאוריית “מסע הגיבור”: לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!