עקפו את הגודש הפרסומי באמצעות החסרה

אנשים רבים מפעילים מנגנוני התנגדות מול פרסומות, זה קורה בעקבות שימוש מופרז בסופרלטיבים כמו: "הכי" "מדהים" "מושלם".

 

אחד הפתרונות היצירתיים הוא לגרום ללקוח בעצמו ליצור את המסר ולחשוב "זה מדהים", זה קורה באמצעות "טכניקת ההחסרה":

 

דרך ראשונה להחסיר היא להשאיר סימנים. כמו שטח יבש על ספסל מושלג ולידו כוס של מרק מהביל (מישהו היה כאן וחסר)

 

דרך שנייה להחסיר היא הסרת מרכיבים. כמו השמטה של אותיות משמו של אדם והכיתוב: "זקוק לדם מסוג X כדי להמשיך לחיות".

 

דרך שלישית להחסיר הוא היעדר זהות כמו שאורנג' שמה ריבוע כתום וכתבה: "ולחשוב שלפני 5 שנים זה היה פשוט ריבוע כתום".

 

הטיפ להיום, עקפו את הגודש הפרסומי באמצעות החסרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!