פתחו את המוצר יחד עם קהל היעד

רוב הסטארטאפים נכשלים. הסיבה העיקרית לכך היא פיתוח מוצר המבוסס על הנחות יסוד ולא על עובדות.

היזם צופה שיהיה ביקוש X למוצר Y. הבעיה היא שאין היום מוצר כזה ולכן הצפי מבוסס על קונספט אסטרטגי שלא בהכרח עובד.

לכן ציך לפרק את כל הנחות היסוד מהאסטרטגיה ולבחון אותם באמצעות התנהגות ממשית של קהל היעד.

השיטה לכך הוא הוצאת MVP – מוצר מינימלי לקהל מינימלי ובחינה האם הנחות היסוד מוכיחות את עצמן אצל אנשים אמיתיים.

כל פעם שמשהו לא עובד בקבוצת קהל היעד, צריך לנסות משהו אחר וכך אט אט לבנות את המוצר והאסטרטגיה שלו עם הלקוחות.

הטיפ להיום, פתחו מוצר יחד עם קהל היעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה

חמשת המודלים הגדולים של הסיפור: מסע בין רעיונות שמשנים את העולם

מעבדה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!