הילחמו בעקרון ההדדיות באמצעות הימנעות או חשיפה

עסק צריך לדעת איך למכור, אבל גם לדעת איך לקנות. אם הרכישה שלכם גרועה, תאלצו לעבוד הרבה יותר קשה להיות רווחיים במכירה.

 

לכן, אם ספק שולח לכם מתנה כלשהי ומזמין אתכם לפגישת מכירה, אתם עלולים להיקלע לתוך הדדיות שפועלת נגדכם.

 

על מנת לנטרל הדדיות מהסוג הזה אתם יכולים להימנע מראש מלקבל את המחווה של הספק או הגורם המיטיב.

 

אפשרות נוספת היא לחשוף בפניו או ובעיקר בפני עצמכם את הטכניקה שבו הוא השתמש להגברת המכירות וזה ייצור אצלכם שחרור פסיכולוגי.

 

הטיפ להיום, הילחמו בעקרון ההדדיות באמצעות הימנעות או חשיפה

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!