הילחמו בעקרון ההדדיות באמצעות הימנעות או חשיפה

עסק צריך לדעת איך למכור, אבל גם לדעת איך לקנות. אם הרכישה שלכם גרועה, תאלצו לעבוד הרבה יותר קשה להיות רווחיים במכירה.

 

לכן, אם ספק שולח לכם מתנה כלשהי ומזמין אתכם לפגישת מכירה, אתם עלולים להיקלע לתוך הדדיות שפועלת נגדכם.

 

על מנת לנטרל הדדיות מהסוג הזה אתם יכולים להימנע מראש מלקבל את המחווה של הספק או הגורם המיטיב.

 

אפשרות נוספת היא לחשוף בפניו או ובעיקר בפני עצמכם את הטכניקה שבו הוא השתמש להגברת המכירות וזה ייצור אצלכם שחרור פסיכולוגי.

 

הטיפ להיום, הילחמו בעקרון ההדדיות באמצעות הימנעות או חשיפה

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!