למדו את החוזקות שלכם ומקסמו אותם

בעסקים כמו בכל ענף ספורט, הבנה טובה של החוזקות שלך ושימוש מלא ונכון שלהם יכול להיות הסיבה להצלחה שלך:

 

משאבים – מיקום ומשאבים חומריים, טכנולוגיה וכלי עבודה, צוות עם ידע וכישרון ייחודיים, תזרים מזומנים וכדומה.

 

יכולות ליבה – יכולות טכניות ותפעוליות ששוכללו בעסק עם הניסיון ויצרו יעילות תפקודית שיש לה במקומות נוספים. 

 

מיתוג ומוניטין – חשבו איך לפתח את מיצוב העסק, הסביבה שבה הוא פועל והקשרים שבו לכדי יתרון תחרותי מול המתחרים שלכם.

 

תוכלו להיעזר בשאלה ישירה ללקוחות "למה בחרת לעבוד איתנו ולא עם המתחרה?" התשובה שלו היא חוזקה שלכם.

 

הטיפ להיום, למדו את החוזקות שלכן ומקסמו אותם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!