צרו מוצר חדירה כדי להכניס ללקוח רגל בדלת

אנשים אוהבים דברים שהם מכירים. כאלה שהם התנסו איתם כבר בעבר וחוו חוויית הצלחה. 

 

לכן עסקים קטנים לעיתים מתקשים להכניס רגל בדלת הלקוח שלהם, שיסכים רגע לנסות. הפתרון לזה עשוי להיות מוצר חדירה.

 

תחשבו על מוצר שיעניק המון ערך להמון לקוחות וידרוש מכם מאמץ מינימלי. תמחרו את המוצר הזה במחיר אטרקטיבי במיוחד ובסכום שלא דורש מחשבה.

 

ההצלחה עם מוצר החדירה תיצור עבור הלקוח התנסות וחוויה ממשית אתכם, זה יצור את האמון שלו בכם ויפתח לו את התיאבון למשהו הרבה יותר גדול ועוצמתי.

 

שימו לב, מוצר חדירה צריך להיות כזה שאתם יודעים להצליח בו בענק, אחרת הוא עלול ליצור אפקט הפוך ולגרום ללקוח לשמור מכם מרחק.

הטיפ להיום, צרו מוצר חדירה כדי להכניס ללקוח רגל בדלת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מה זה סטוריטלינג

הנה ההסבר הכי טוב שתשמעו על מה זה סטוריטלינג

עסקים

4
דק' קריאה

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!