אל תשמעו כמו תסריט מכירה

אתם מציעים את המוצר ללקוח פוטנציאלי. הוא מעלה בעיות ואתם פורמים אותם אחד אחרי השני בוודאות מוחלטת.

 

אתם מרגישים רהוטים וחדים מאי פעם. אבל הלקוח יכול לחשוב: "הוא רק רוצה למכור, עזוב אותו, הוא יאמר הכול"

 

משפטים חדים מדי, הבטחות גדולות מדי, ביטחון מופרז בתוצאות – כל אלה גורמים ללקוח להפסיק להאמין לכם.

 

צרו תסריט מכירה כדי להבין לעומק את המוטיבציה של הלקוחות, החסמים והפתרונות. אבל הציגו אותם ברכות אמינה.

 

אמרו: "אני מאוד מקווה שזה יעבוד, ההצלחה שלי היא סביב 80%". ולא: "זה 100% עובד! לא תאמין שלא עשית את זה קודם".

הטיפ להיום, אל תשמעו כמו תסריט מכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!