השתמשו בטכניקת "לזרוק נמוך"

ביקשו מאנשים לחסוך באנרגיה למען כדור הארץ, הם הסכימו אבל זה לא עזר – נתוני הצריכה שלהם היו בדיוק כמו של השכנים שלהם.

 

הבטיחו להם שמי שיחסוך באנרגיה יכנס להגרלה שבה הזוכה יפורסם בעיתון. הם החלו לצרוך 12% פחות אנרגיה

 

עד כאן הגיוני, מכאן זה מעניין. אחרי שפרסמו את שם הזוכה הודיעו לאנשים האלה שהמבצע נגמר. הם החלו לצרוך 15% פחות אנרגיה.

 

מה קרה כאן? הפרס גרם לאנשים להיות אכפתיים יותר לסביבה וליצור זהות חדשה, הוצאת הפרס הפכה את הזהות הזו לפנימית ולא חיצונית.

 

"לזרוק נמוך" זו טכניקה של יצירת מצב זמני מעודד לפעולה שגורמת לאנשים ליצור זהות אישית שרק שמתעצמת בלי התמריץ.

הטיפ להיום, השתמשו בטכניקת "לזרוק נמוך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!