התחברו למקורות האמון של קהל היעד

מערכת האמון האנושית בנויה בצורה מעגלית. אחרי שנתתי אמון במישהו והוא אמר משהו על מישהו כנראה שאאמין לו. 

 

מעטים האנשים שסומכים על שיקול הדעת של עצמם ליצירת אמון.

 

לשם כך, כדאי להתחבר למקורות האמון של קהל היעד. אם “מוביל דעה”  – בעבודה, במשפחה, בקהילה, במועדון הטניס, לא משנה איפה – יאמין בכם, הלקוח יתחבר לאמון שלו בקלות.

 

חשבו על קהל היעד שלכם; במי הוא נותן אמון ומה מעגל הכוח הרלוונטי שלו. לדוגמה,  יועץ משכנתא יתחבר עם מתווך או עו”ד נדל”ן.

 

יצירת אמון מול “מובילי דעה” שאלה יכולה להיעשות על ידי העדפה אסטרטגית שלהם כלקוחות, הטבה עבור הפניות או שיתוף פעולה הדדי. 

הטיפ להיום, התחברו למקורות האמון של קהל היעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

קלאסיקה

2
דק' קריאה

חמשת המודלים הגדולים של הסיפור: מסע בין רעיונות שמשנים את העולם

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

מה הסיכוי שהקפה התחיל בכלל כתעלומה מיסטית?

קלאסיקה

2
דק' קריאה

איך המצאת הכתב שינתה את פני האנושות – והפכה אותנו לבני אלמוות?

קלאסיקה

2
דק' קריאה