היעזרו בחוק הדימיון

אנשים נכנסים לאתר, אנחנו רוצים שהם ירגישו אחידות בין כלל העמודים והאזורים, כאילו כולם שייכים לבית יוצר אחד.

 

הדרך ליצור חוויה כזו אצל הצופה היא חוק הדמיון. חוק זה קובע כי אלמנט ויזואלי משותף כמו צורה, צבע, מרקם או גודל – יוצר חיבור.

 

אם אנחנו מוצאים סדרת כרזות ורוצים שכולם ירגישו מאותה משפחה ויזכירו אחד את השני, חוק הדמיון ישרת אותנו היטב.

 

בנוסף, ניתן להשתמש בחוק זה על ידי הפרה בוטה שלו. לדוגמא, אם אנחנו רוצים להבליט כפתור באתר או אלמנט בכרזה.

 

הדרך להפר את החוק היא ליצור דמיון בין כל המרכיבים ולשבור אותו כדי לבלוט. הכול משולשים ירוקים והוא מלבן אדום.

הטיפ להיום, היעזרו בחוק הדימיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!