הגדירו יחס בין הדמות לרקע

כל מסך או מודעה מורכבים משני חלקים: הדמות והרקע. ממש כמו בתמונה, יש את הפרט המרכזי והרקע שלו.

 

ניתן ליצור כמה סוגי יחסים בין דמות לרקע:

 

יציב – הדמות מנוגדת לרקע ובולטת בה. זה היחס ברוב הכרזות. ביחס זה יש להבליט אלמנט אחד מרכזי והשאר שוליים לו.

 

דו משמעי – כמה דמויות ברקע. לדוגמה הבלטה של טקסט, תמונה וכפתור על המסך. המרכיבים השונים יוצרים רעיון אחיד.

 

הופכי – כשיש שתי אפשרויות לראות את הדמות והרקע. אשליה אופטית שמאפשרת לראות מרכיב מסוים כדמות או כרקע.

הטיפ להיום, הגדירו את היחס בין הדמות לרקע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הקמה, צמיחה או אולי משבר: מתי הזמן הנכון לפנות לייעוץ עסקי?

עסקים

4
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

קונספציות

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!