צרו בידול ועניין דרך אנחנו והם

מותגים רבים מסמלים עבור קהל היעד שלהם זהות. המותג מגדיר מי הם בשונה מאנשים אחרים בעולם.

 

לדוגמה, ההבדל בין אנשי אנדרואיד לאנשי אייפון. איכות המוצר היא מרכיב שולי ביחס לזהות שהוא משקף.

 

אחת הדרכים האמיצות ליצירת עניין היא לבטא את השוני בין קהל היעד שלכם לקהלים אחרים, כך שידעו אם הם בצד שלכם.

 

כך, מותג ג’ינס צעיר מבהיר למי שהתחתן שהוא סיים איתו. אדידס מציגה תמונות של אצנים במראה חריג עם הכיתוב אצנים, אנחנו שונים.

 

חשבו על תמונה המשקפת את הניגוד של אנחנו והם וגרמו לקהל שלכם לחוש הזדהות או התנגדות לעסק שלכם והרעיון שלו.

 

הטיפ להיום, צרו בידול ועניין דרך אנחנו והם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

קלאסיקה

2
דק' קריאה

חמשת המודלים הגדולים של הסיפור: מסע בין רעיונות שמשנים את העולם

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

מה הסיכוי שהקפה התחיל בכלל כתעלומה מיסטית?

קלאסיקה

2
דק' קריאה

איך המצאת הכתב שינתה את פני האנושות – והפכה אותנו לבני אלמוות?

קלאסיקה

2
דק' קריאה