תנו לעובדות ולהישגים לדבר בשמכם

קשה להאמין לדעה או להשערה, בפרט כשהיא נאמרת מפי בעל עניין שמרוויח מהדעה או מההשערה הזו.

 

לכן, במקום לומר "אני מומחה לסטוריטלינג", העדיפו "עשיתי תארים בספרות והם עוזרים לי בבניית נרטיב עסקי".

 

במקום לומר "כדאי לך לשפץ את המטבח!", העדיפו "לפי הנתונים, אנשים משפצים את המטבח יותר מכל אזור אחר בבית, אפילו האמבטיה".

 

הציגו מומחיות בעזרת השכלה, ניסיון ועדויות לקוח, הם הרבה יותר אובייקטיבים ואמינים מכם. הם יהפכו אתכם לאמינים.

 

לא חייבים מחקר אקדמי כדי לדבר בעובדות, גם: "עשרות לקוחות קיבלו את השירות הזה, מלבד אחד כולם היו מרוצים"- זה עובדה.

הטיפ להיום, תנו לעובדות ולהישגים לגבר בשמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!