היעזרו באפקט הדומיננטיות האסימטרית

כשאנשים מקבלים החלטות, הם מחפשים קיצורי דרך שיעזרו להם להחליט ויתמכו בתחושה שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה.

 

נניח שתי אפשרויות: מסעדה עם דירוג 5 כוכבים – מרחק 25 דקות נסיעה, או: מסעדה עם 3 כוכבים במרחק של 5 דקות נסיעה.

 

עכשיו נוסיף אופציה שלישית: מסעדת 4 כוכבים במרחק 35 דקות נסיעה – הרוב יבחרו לנסוע 25 דקות. 

 

האופציה השלישית יצרו מרכיב לא הגיוני אסימטרי שמדגיש את האטרקטיביות של האופציה המועדפת.

 

אתם יכולים ליצור את האפקט הזה דרך פריטים בתוך התמחור שלכם או ביחס לתמחור של המתחרים שלכם ושל השוק.

 

הטיפ להיום, היעזרו באפקט הדומיננטיות האסימטרית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!