היעזרו באפקט הדומיננטיות האסימטרית

כשאנשים מקבלים החלטות, הם מחפשים קיצורי דרך שיעזרו להם להחליט ויתמכו בתחושה שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה.

 

נניח שתי אפשרויות: מסעדה עם דירוג 5 כוכבים – מרחק 25 דקות נסיעה, או: מסעדה עם 3 כוכבים במרחק של 5 דקות נסיעה.

 

עכשיו נוסיף אופציה שלישית: מסעדת 4 כוכבים במרחק 35 דקות נסיעה – הרוב יבחרו לנסוע 25 דקות. 

 

האופציה השלישית יצרו מרכיב לא הגיוני אסימטרי שמדגיש את האטרקטיביות של האופציה המועדפת.

 

אתם יכולים ליצור את האפקט הזה דרך פריטים בתוך התמחור שלכם או ביחס לתמחור של המתחרים שלכם ושל השוק.

 

הטיפ להיום, היעזרו באפקט הדומיננטיות האסימטרית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!