מערכת האמון האנושית בנויה בצורה מעגלית. אחרי שנתתי אמון במישהו והוא אמר משהו על מישהו כנראה שאאמין לו.
מעטים האנשים שסומכים על שיקול הדעת של עצמם ליצירת אמון.
לשם כך, כדאי להתחבר למקורות האמון של קהל היעד. אם “מוביל דעה” – בעבודה, במשפחה, בקהילה, במועדון הטניס, לא משנה איפה – יאמין בכם, הלקוח יתחבר לאמון שלו בקלות.
חשבו על קהל היעד שלכם; במי הוא נותן אמון ומה מעגל הכוח הרלוונטי שלו. לדוגמה, יועץ משכנתא יתחבר עם מתווך או עו”ד נדל”ן.
יצירת אמון מול “מובילי דעה” שאלה יכולה להיעשות על ידי העדפה אסטרטגית שלהם כלקוחות, הטבה עבור הפניות או שיתוף פעולה הדדי.
הטיפ להיום, התחברו למקורות האמון של קהל היעד.