התחברו למקורות האמון של קהל היעד

מערכת האמון האנושית בנויה בצורה מעגלית. אחרי שנתתי אמון במישהו והוא אמר משהו על מישהו כנראה שאאמין לו. 

 

מעטים האנשים שסומכים על שיקול הדעת של עצמם ליצירת אמון.

 

לשם כך, כדאי להתחבר למקורות האמון של קהל היעד. אם "מוביל דעה"  – בעבודה, במשפחה, בקהילה, במועדון הטניס, לא משנה איפה – יאמין בכם, הלקוח יתחבר לאמון שלו בקלות.

 

חשבו על קהל היעד שלכם; במי הוא נותן אמון ומה מעגל הכוח הרלוונטי שלו. לדוגמה,  יועץ משכנתא יתחבר עם מתווך או עו"ד נדל"ן.

 

יצירת אמון מול "מובילי דעה" שאלה יכולה להיעשות על ידי העדפה אסטרטגית שלהם כלקוחות, הטבה עבור הפניות או שיתוף פעולה הדדי. 

הטיפ להיום, התחברו למקורות האמון של קהל היעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!