אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי

האם יצא לכם פעם להיכנס ל"תנאי השימוש" בתחתית האתר? הרגשתם שזה שפה משפטית נטולת "רגש"?

 

הרבה פעמים זו החוויה של הלקוח מול כאשר הוא קורא אתכם באתר או ברשתות חברתיות או אפילו בצ'אט.

 

זה יכול להיות משימוש לא מעודן בבינה מלאכותית, מהיצמדות למפרטים טכניים במקום לחוויה או מחשיבה שהלקוח זקוק רק למענה אינפורמטיבי.

 

האמת היא שלעיתים הלקוח רק מחפש לחוש את האדם שמאחורי המסך, זה מעניק תחושת אמון וביטחון לדעת שהוא מחובר לדופק.

 

לעיתים דווקא התכתבות עם שגיאות הקלדה עדינות, או אפילו פוסט "לא מקצועי" ללא עריכה לשונית יכולים ליצור אפקט חזק ואותנטי יותר.

 

הטיפ להיום, אל תתנו ללקוח תחושה שהוא מול טקסט מלאכותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!