צרו אמינות אותנטית, לא התגנבות

אין הרבה אנשים בעולם שיסגרו עסקה עם מישהו לא אמין. גם חוזה מנוסח היטב לא יכול להתמודד עם אדם כזה.

 

לכן, כשמנתחים את האמון בעסקים וההתנהלות שלהם מול לקוחות מקבלים שלושה דפוסי התנהגות מרכזיים:

 

חוסר אמינות – עסקים שלא מאמינים להם. לרוב הם זוכים להתעלמות מצד הלקוחות, או לתפקד כבסטה זמנית זולה ונודדת.

 

אמינות – עסקים שעומדים מאחורי המילה שלהם. לרוב הם יהיו המותגים הגדולים והמצליחים ביותר בענף הפעילות שלהם.

 

התגנבות – חיקוי של העסקים האמינים. ניסיון להישמע ולהיראות כמותם כדי לזכות ברסיסי אמינות שימנעו את ההתעלמות.

 

הטיפ להיום, צרו אמינות אותנטית, לא התגנבות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!