העניקו משמעות רבה לויזואליות אותנטית

קרה לכם שנכנסתם לאתר אינטרנט והכל מרגיש יפה מדי? או כפי שאנשי מקצוע אוהבים לכנות “שאטרי”? (ממאגר התמונות שאטרסטוק)

 

אז כן, יש היום אפשרויות ליצור מראה מושלם במעט משאבים בפרט עם בינה מלאכותית – אבל צריך להשתמש בהם נכון.

 

אם אתם מותג טכנולוגי בינלאומי, ייתכן ליטוש שכזה די מתבקש מכם. אבל אם אתם סוכן ביטוח זה מרגיש מרוחק ומנוכר.

 

לפעמים דווקא תמונה אותנטית של חיוך חצי עקום שלכם תעשה את העבודה הרבה יותר טוב מדוגמן הורס בתמונה אגדית.

 

שימו לב שהמטרה שלכם היא לא אסתטיקה אלא חיבור ללקוח – כאשר האסתטיקה נועדה לחיבור ולא הפוך.

הטיפ להיום, העניקו משמעות רבה לויזואליות אותנטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!