אחת מיצירות האמנות המפורסמות ביותר היא תמונה פשוטה של מקטרת ותחתיה הכיתוב זו לא מקטרת.
היצירה הזו של רנה מגריט הוצגה בתערוכות רבות וגרמה לצופים להתעכב עליה יותר משאר היצירות בניסיון לפענח אותה.
אנחנו לא שומעים את הרעש של המקרר. מי שגר ליד הים לא שומע את רחש הגלים – ההרגל מעלים את תשומת הלב שלנו.
אתם מוכרים מוצר או שירות. אנשים יודעים מכך אבל הם רגילים. המוח רדום. בשלב מסוים אתם עלולים להיעלם מהתודעה שלהם.
לכן, נסו לחשוב איך ליצור לקהל היעד מבט חדש וזר. כמו באמצעות ניפוץ מיתוסים, דימוי מפתיע או רעיון חריג.
הטיפ להיום, צרו עניין באמצעות טכניקת ההזרה.