צרו עניין באמצעות טכניקת ההזרה

אחת מיצירות האמנות המפורסמות ביותר היא תמונה פשוטה של מקטרת ותחתיה הכיתוב זו לא מקטרת.

 

היצירה הזו של רנה מגריט הוצגה בתערוכות רבות וגרמה לצופים להתעכב עליה יותר משאר היצירות בניסיון לפענח אותה.

 

אנחנו לא שומעים את הרעש של המקרר. מי שגר ליד הים לא שומע את רחש הגלים – ההרגל מעלים את תשומת הלב שלנו.

 

אתם מוכרים מוצר או שירות. אנשים יודעים מכך אבל הם רגילים. המוח רדום. בשלב מסוים אתם עלולים להיעלם מהתודעה שלהם.

 

לכן, נסו לחשוב איך ליצור לקהל היעד מבט חדש וזר. כמו באמצעות ניפוץ מיתוסים, דימוי מפתיע או רעיון חריג.

 

הטיפ להיום, צרו עניין באמצעות טכניקת ההזרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!