צרו עניין באמצעות טכניקת ההזרה

אחת מיצירות האמנות המפורסמות ביותר היא תמונה פשוטה של מקטרת ותחתיה הכיתוב זו לא מקטרת.

 

היצירה הזו של רנה מגריט הוצגה בתערוכות רבות וגרמה לצופים להתעכב עליה יותר משאר היצירות בניסיון לפענח אותה.

 

אנחנו לא שומעים את הרעש של המקרר. מי שגר ליד הים לא שומע את רחש הגלים – ההרגל מעלים את תשומת הלב שלנו.

 

אתם מוכרים מוצר או שירות. אנשים יודעים מכך אבל הם רגילים. המוח רדום. בשלב מסוים אתם עלולים להיעלם מהתודעה שלהם.

 

לכן, נסו לחשוב איך ליצור לקהל היעד מבט חדש וזר. כמו באמצעות ניפוץ מיתוסים, דימוי מפתיע או רעיון חריג.

 

הטיפ להיום, צרו עניין באמצעות טכניקת ההזרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
ספריה ריקה

האם תם זמנה של הספרות?

ספרות, קלאסיקה

2
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה

האדם ואלוהים: אהבה דו צדדית? תפיסת האל לפי הרמב״ם

קלאסיקה

5
דק' קריאה

תיאוריית “מסע הגיבור”: לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!