צרו בידול ועניין דרך אנחנו והם

מותגים רבים מסמלים עבור קהל היעד שלהם זהות. המותג מגדיר מי הם בשונה מאנשים אחרים בעולם.

 

לדוגמה, ההבדל בין אנשי אנדרואיד לאנשי אייפון. איכות המוצר היא מרכיב שולי ביחס לזהות שהוא משקף.

 

אחת הדרכים האמיצות ליצירת עניין היא לבטא את השוני בין קהל היעד שלכם לקהלים אחרים, כך שידעו אם הם בצד שלכם.

 

כך, מותג ג’ינס צעיר מבהיר למי שהתחתן שהוא סיים איתו. אדידס מציגה תמונות של אצנים במראה חריג עם הכיתוב אצנים, אנחנו שונים.

 

חשבו על תמונה המשקפת את הניגוד של אנחנו והם וגרמו לקהל שלכם לחוש הזדהות או התנגדות לעסק שלכם והרעיון שלו.

 

הטיפ להיום, צרו בידול ועניין דרך אנחנו והם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה

יהדות: הגבול המטושטש בין אמת לשקר, והאם זה באמת מעניין

קלאסיקה

3
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אלוהים: שאלה פילוסופית, או מסע מרתק אל תוך הנפש

קלאסיקה

4
דק' קריאה

כן, יש דבר כזה ידידים; קיימת בעולם אהבה אפלטונית

קלאסיקה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!