מותגים רבים מסמלים עבור קהל היעד שלהם זהות. המותג מגדיר מי הם בשונה מאנשים אחרים בעולם.
לדוגמה, ההבדל בין אנשי אנדרואיד לאנשי אייפון. איכות המוצר היא מרכיב שולי ביחס לזהות שהוא משקף.
אחת הדרכים האמיצות ליצירת עניין היא לבטא את השוני בין קהל היעד שלכם לקהלים אחרים, כך שידעו אם הם בצד שלכם.
כך, מותג ג’ינס צעיר מבהיר למי שהתחתן שהוא סיים איתו. אדידס מציגה תמונות של אצנים במראה חריג עם הכיתוב אצנים, אנחנו שונים.
חשבו על תמונה המשקפת את הניגוד של אנחנו והם וגרמו לקהל שלכם לחוש הזדהות או התנגדות לעסק שלכם והרעיון שלו.
הטיפ להיום, צרו בידול ועניין דרך אנחנו והם.