הגדירו יחס בין הדמות לרקע

כל מסך או מודעה מורכבים משני חלקים: הדמות והרקע. ממש כמו בתמונה, יש את הפרט המרכזי והרקע שלו.

 

ניתן ליצור כמה סוגי יחסים בין דמות לרקע:

 

יציב – הדמות מנוגדת לרקע ובולטת בה. זה היחס ברוב הכרזות. ביחס זה יש להבליט אלמנט אחד מרכזי והשאר שוליים לו.

 

דו משמעי – כמה דמויות ברקע. לדוגמה הבלטה של טקסט, תמונה וכפתור על המסך. המרכיבים השונים יוצרים רעיון אחיד.

 

הופכי – כשיש שתי אפשרויות לראות את הדמות והרקע. אשליה אופטית שמאפשרת לראות מרכיב מסוים כדמות או כרקע.

הטיפ להיום, הגדירו את היחס בין הדמות לרקע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!