צרו פרסום בשיטת הגשטאלט

אחת התפיסות הפסיכולוגיות החשובות ביותר עבור הפרסום היא הגשטאלט. הרעיון העיקרי שלה הוא שלם מאחד.

 

אם אני מפרסם תמונה של סדקים על גשר עם משפט עבור רכישת ביטוח, אנשים יתעוררו לכך בעקבות דמיון של הגשר נופל. 

 

אם אני כותב על שלט זהירות, הרצפה עקומה וחותם למטה הרקדנים, רוב האנשים יחייכו מהבדיחה ואחר כך… יפלו! (כן, יש מחקרים כאלה)

 

בגשטאלט שום כרזה או פרסום לא נמצאים בוואקום. תמיד הם יופיעו בתוך הקשר כולל של מצב הצופה והתודעה שלו, שהוא השלם המאחד.

 

לכן, חשבו היטב איפה המודעה שלכם מוצגת ומה הסיטואציה הכללית שלה עבור הלקוח, כך תוכלו לשלוט ברעיון ובמסר שלכם.

 

הטיפ להיום, צרו פרסום בשיטת הגשטאלט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!