צרו פרסום בשיטת הגשטאלט

אחת התפיסות הפסיכולוגיות החשובות ביותר עבור הפרסום היא הגשטאלט. הרעיון העיקרי שלה הוא שלם מאחד.

 

אם אני מפרסם תמונה של סדקים על גשר עם משפט עבור רכישת ביטוח, אנשים יתעוררו לכך בעקבות דמיון של הגשר נופל. 

 

אם אני כותב על שלט זהירות, הרצפה עקומה וחותם למטה הרקדנים, רוב האנשים יחייכו מהבדיחה ואחר כך… יפלו! (כן, יש מחקרים כאלה)

 

בגשטאלט שום כרזה או פרסום לא נמצאים בוואקום. תמיד הם יופיעו בתוך הקשר כולל של מצב הצופה והתודעה שלו, שהוא השלם המאחד.

 

לכן, חשבו היטב איפה המודעה שלכם מוצגת ומה הסיטואציה הכללית שלה עבור הלקוח, כך תוכלו לשלוט ברעיון ובמסר שלכם.

 

הטיפ להיום, צרו פרסום בשיטת הגשטאלט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!