הכירו את חולשות העסק שלכם והתייחסו אליהם

החולשות שלנו הם דבר שאנחנו מעדיפים להיפגע ממנו במקום להתייחס אליו, אבל בעסק נצטרך להכיר אותן ולתת להם מענה: 

 

משאבים חסרים – חוסר בכוח אדם או במיומנויות רלוונטיות – השלימו משאבים במיקור פנים או חוץ או שנו בהתאם את המוצר והשירות שלכם. 

 

תלות בגורם אחד – העסק שלכם תלוי בגורם יחיד כמו עובד או ספק שמהווה צוואר בקבוק או מגדיל את הסיכון לחוסר תפקוד. 

 

חוסר יעילות – משאבים מבוזבזים ותהליכי עבודה לא אפקטיביים שמייקרים את התהליך או פוגעים בחווית הלקוח, בעיקר בהשוואה למתחרים. 

 

שאלו לקוחות קיימים מה לדעתם ניתן לשפר, שאלו “כמעט לקוחות” מה מנע מהם מלסגור את העסקה וקבלו הרבה מהחולשות שלכם. 

 

הטיפ להיום,  הכירו את חולשות העסק שלכם והתייחסו אליהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הקמה, צמיחה או אולי משבר: מתי הזמן הנכון לפנות לייעוץ עסקי?

עסקים

4
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

קונספציות

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!