הכירו את חולשות העסק שלכם והתייחסו אליהם

החולשות שלנו הם דבר שאנחנו מעדיפים להיפגע ממנו במקום להתייחס אליו, אבל בעסק נצטרך להכיר אותן ולתת להם מענה: 

 

משאבים חסרים – חוסר בכוח אדם או במיומנויות רלוונטיות – השלימו משאבים במיקור פנים או חוץ או שנו בהתאם את המוצר והשירות שלכם. 

 

תלות בגורם אחד – העסק שלכם תלוי בגורם יחיד כמו עובד או ספק שמהווה צוואר בקבוק או מגדיל את הסיכון לחוסר תפקוד. 

 

חוסר יעילות – משאבים מבוזבזים ותהליכי עבודה לא אפקטיביים שמייקרים את התהליך או פוגעים בחווית הלקוח, בעיקר בהשוואה למתחרים. 

 

שאלו לקוחות קיימים מה לדעתם ניתן לשפר, שאלו "כמעט לקוחות" מה מנע מהם מלסגור את העסקה וקבלו הרבה מהחולשות שלכם. 

 

הטיפ להיום,  הכירו את חולשות העסק שלכם והתייחסו אליהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!