צרו תנועה עם חוק הסגירה

אתם צופים בנוף, משהו שם זז, אתם תתמקדו בו. ככה זה, תנועה לוכדת את העין והתודעה של הצופה.

 

אבל לא תמיד אנחנו יכולים ליצור סרטון או תנועה ממשית. באמצעות חוק הסגירה אפשר ליצור תנועה גם לאלמנט סטטי.

 

זוכרים את התפוח של חברת אפל? כמה פעמים המוח שלכם סגר והשלים את התפוח, דמיין ביס או השתולל שם באזור?

 

למה זה קורה? כי המוח שלנו מכיר צורות כמו עגול, משולש מרובע או כל צורה ופריט בטבע. כשמפרים את הצורה, יש לנו צורך להשלים אותה.

 

אז אם אתם רוצים לוגו דינמי ומעורר יותר, כרזה שגורמת לאנשים להיתקע בה או אתר שמרגיש דינמי וחי – חוק הסגירה.

 

הטיפ להיום, צרו תנועה באמצעות חוק הסגירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!