צרו תנועה עם חוק הסגירה

אתם צופים בנוף, משהו שם זז, אתם תתמקדו בו. ככה זה, תנועה לוכדת את העין והתודעה של הצופה.

 

אבל לא תמיד אנחנו יכולים ליצור סרטון או תנועה ממשית. באמצעות חוק הסגירה אפשר ליצור תנועה גם לאלמנט סטטי.

 

זוכרים את התפוח של חברת אפל? כמה פעמים המוח שלכם סגר והשלים את התפוח, דמיין ביס או השתולל שם באזור?

 

למה זה קורה? כי המוח שלנו מכיר צורות כמו עגול, משולש מרובע או כל צורה ופריט בטבע. כשמפרים את הצורה, יש לנו צורך להשלים אותה.

 

אז אם אתם רוצים לוגו דינמי ומעורר יותר, כרזה שגורמת לאנשים להיתקע בה או אתר שמרגיש דינמי וחי – חוק הסגירה.

 

הטיפ להיום, צרו תנועה באמצעות חוק הסגירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הקמה, צמיחה או אולי משבר: מתי הזמן הנכון לפנות לייעוץ עסקי?

עסקים

4
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

קונספציות

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!