היעזרו בחוק הדימיון

אנשים נכנסים לאתר, אנחנו רוצים שהם ירגישו אחידות בין כלל העמודים והאזורים, כאילו כולם שייכים לבית יוצר אחד.

 

הדרך ליצור חוויה כזו אצל הצופה היא חוק הדמיון. חוק זה קובע כי אלמנט ויזואלי משותף כמו צורה, צבע, מרקם או גודל – יוצר חיבור.

 

אם אנחנו מוצאים סדרת כרזות ורוצים שכולם ירגישו מאותה משפחה ויזכירו אחד את השני, חוק הדמיון ישרת אותנו היטב.

 

בנוסף, ניתן להשתמש בחוק זה על ידי הפרה בוטה שלו. לדוגמא, אם אנחנו רוצים להבליט כפתור באתר או אלמנט בכרזה.

 

הדרך להפר את החוק היא ליצור דמיון בין כל המרכיבים ולשבור אותו כדי לבלוט. הכול משולשים ירוקים והוא מלבן אדום.

הטיפ להיום, היעזרו בחוק הדימיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הקמה, צמיחה או אולי משבר: מתי הזמן הנכון לפנות לייעוץ עסקי?

עסקים

4
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

קונספציות

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!