למדו את החוזקות שלכם ומקסמו אותם

בעסקים כמו בכל ענף ספורט, הבנה טובה של החוזקות שלך ושימוש מלא ונכון שלהם יכול להיות הסיבה להצלחה שלך:

 

משאבים – מיקום ומשאבים חומריים, טכנולוגיה וכלי עבודה, צוות עם ידע וכישרון ייחודיים, תזרים מזומנים וכדומה.

 

יכולות ליבה – יכולות טכניות ותפעוליות ששוכללו בעסק עם הניסיון ויצרו יעילות תפקודית שיש לה במקומות נוספים. 

 

מיתוג ומוניטין – חשבו איך לפתח את מיצוב העסק, הסביבה שבה הוא פועל והקשרים שבו לכדי יתרון תחרותי מול המתחרים שלכם.

 

תוכלו להיעזר בשאלה ישירה ללקוחות “למה בחרת לעבוד איתנו ולא עם המתחרה?” התשובה שלו היא חוזקה שלכם.

 

הטיפ להיום, למדו את החוזקות שלכן ומקסמו אותם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הקמה, צמיחה או אולי משבר: מתי הזמן הנכון לפנות לייעוץ עסקי?

עסקים

4
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

קונספציות

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!