הבינו איך נולד שוק כדי לייצר אותו

שווקים נולדים ומתים כל הזמן. זה קורה בענף הטכנולוגיה כמו בענפים אחרים. העניין הוא שאנחנו יכולים ליצור שוק חדש וליהנות מלקוחות רעננים ומרוגשים. 

 

זה נשמע גדול אבל יכול להיות אפילו בעסק קטן של אדם אחד. כל מה שצריך הוא עירונות לאפשרות הזו ולדרכים בהם נולד שוק. אז הנה:

 

פתרון חדש לבעיה קיימת – הרבה מאוד מהאפליקציות בנויות כך. הם מחפשות בעיה ישנה כמו כיוון גיטרה ונותנים לה מענה דרך הסמארטפון.

 

זיהוי ופתרון בעיה חדשה – מציאת בעיה שלא ידעו על קיומה או לא חשבו שיש לה פתרון ויצירת פתרון יצירתי עבורה. כמו ניתוח חדשני להגדלת ריסים.

 

הגדרת בעיית הענף מחדש – חיבור בין בעיה קיימת לבעיה חדשה. נוצרת על ידי מיזוג של כמה שווקים יחד כמו פואטרי סלאם שחיבר שירה עם תיאטרון.

 

הטיפ להיום, צרו שוק חדש באמצעות פתרון חדש לבעיה קיימת, זיהוי ופתרון בעיה חדשה או הגדרת בעיית הענף מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!