חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבינו איך נולד שוק כדי לייצר אותו

תוכן עניינים

שווקים נולדים ומתים כל הזמן. זה קורה בענף הטכנולוגיה כמו בענפים אחרים. העניין הוא שאנחנו יכולים ליצור שוק חדש וליהנות מלקוחות רעננים ומרוגשים. 

 

זה נשמע גדול אבל יכול להיות אפילו בעסק קטן של אדם אחד. כל מה שצריך הוא עירונות לאפשרות הזו ולדרכים בהם נולד שוק. אז הנה:

 

פתרון חדש לבעיה קיימת – הרבה מאוד מהאפליקציות בנויות כך. הם מחפשות בעיה ישנה כמו כיוון גיטרה ונותנים לה מענה דרך הסמארטפון.

 

זיהוי ופתרון בעיה חדשה – מציאת בעיה שלא ידעו על קיומה או לא חשבו שיש לה פתרון ויצירת פתרון יצירתי עבורה. כמו ניתוח חדשני להגדלת ריסים.

 

הגדרת בעיית הענף מחדש – חיבור בין בעיה קיימת לבעיה חדשה. נוצרת על ידי מיזוג של כמה שווקים יחד כמו פואטרי סלאם שחיבר שירה עם תיאטרון.

 

הטיפ להיום, צרו שוק חדש באמצעות פתרון חדש לבעיה קיימת, זיהוי ופתרון בעיה חדשה או הגדרת בעיית הענף מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

הנצפים ביותר

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

סיפור מותג

Oz

20 נוב 2024

זה למה כל כך מאתגר להגדיר מהו סיפור

אמנות הסיפור

Oz

19 נוב 2024

ענו ל-3 השאלות המובילות מכירה

טיפ שיווק יומי

Oz

17 נוב 2024

מנעו מצב שבו עקרון ההדדיות פועל לרעתכם

טיפ שיווק יומי

Oz

5 נוב 2024

הפעילו הדדיות אצל הלקוחות

טיפ שיווק יומי

Oz

4 נוב 2024

השתחררו מפחד החשיפה

טיפ שיווק יומי

Oz

18 נוב 2024