צרו מוצר חדירה כדי להכניס ללקוח רגל בדלת

אנשים אוהבים דברים שהם מכירים. כאלה שהם התנסו איתם כבר בעבר וחוו חוויית הצלחה. 

 

לכן עסקים קטנים לעיתים מתקשים להכניס רגל בדלת הלקוח שלהם, שיסכים רגע לנסות. הפתרון לזה עשוי להיות מוצר חדירה.

 

תחשבו על מוצר שיעניק המון ערך להמון לקוחות וידרוש מכם מאמץ מינימלי. תמחרו את המוצר הזה במחיר אטרקטיבי במיוחד ובסכום שלא דורש מחשבה.

 

ההצלחה עם מוצר החדירה תיצור עבור הלקוח התנסות וחוויה ממשית אתכם, זה יצור את האמון שלו בכם ויפתח לו את התיאבון למשהו הרבה יותר גדול ועוצמתי.

 

שימו לב, מוצר חדירה צריך להיות כזה שאתם יודעים להצליח בו בענק, אחרת הוא עלול ליצור אפקט הפוך ולגרום ללקוח לשמור מכם מרחק.

הטיפ להיום, צרו מוצר חדירה כדי להכניס ללקוח רגל בדלת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

חושבים ששיווק תוכן זה טרנד? הכירו את הסיפור של צמיגי מישלן

סיפור מותג

3
דק' קריאה

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

אם לא הבנתם, בריקס הוא האירוע המשמעותי ביותר כרגע בעולם

אקטואליה

3
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

סיפור מותג

3
דק' קריאה