צרו מוצר חדירה כדי להכניס ללקוח רגל בדלת

אנשים אוהבים דברים שהם מכירים. כאלה שהם התנסו איתם כבר בעבר וחוו חוויית הצלחה. 

 

לכן עסקים קטנים לעיתים מתקשים להכניס רגל בדלת הלקוח שלהם, שיסכים רגע לנסות. הפתרון לזה עשוי להיות מוצר חדירה.

 

תחשבו על מוצר שיעניק המון ערך להמון לקוחות וידרוש מכם מאמץ מינימלי. תמחרו את המוצר הזה במחיר אטרקטיבי במיוחד ובסכום שלא דורש מחשבה.

 

ההצלחה עם מוצר החדירה תיצור עבור הלקוח התנסות וחוויה ממשית אתכם, זה יצור את האמון שלו בכם ויפתח לו את התיאבון למשהו הרבה יותר גדול ועוצמתי.

 

שימו לב, מוצר חדירה צריך להיות כזה שאתם יודעים להצליח בו בענק, אחרת הוא עלול ליצור אפקט הפוך ולגרום ללקוח לשמור מכם מרחק.

הטיפ להיום, צרו מוצר חדירה כדי להכניס ללקוח רגל בדלת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!