השתחררו מפחד החשיפה

על פי מחקרים, הפחד הגדול ביותר בעולם המערבי הוא חשיפה לקהל. כן, יותר ממוות. אנשים מעדיפים להיות בארון הקבורה מאשר להספיד…

 

אחת הבעיות הקשות ביותר של שיווק היא *הפחד מחשיפה*. אנשים מתכננים מוצר, מייצרים, משפרים ומשפרים ולא יוצאים איתו.

 

לעיתים זה פרפקציוניזם, אבל לעיתים זה הפחד מחשיפה. עדיף להישאר במקום המוגן והשקט של אני והמוצר שלי.

 

אבל אין דבר מחכים ומקדם יותר מקהל היעד שלכם. הוא יוכל לומר לכם באינטואיציה כמעט מיידית מה שלוקח שנים לחקור:)

 

כדי להצליח בכך צריך לעמוד מול הפחד, להכיר את הקושי בחשיפה ולשבור אותו לאט או בבת אחת– העיקר לחתור למגע מול קהל היעד שלכם.

 

הטיפ להיום, השתחררו מפחד החשיפה .

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!