היו הראשונים לזהות הזדמנויות חדשות בשוק שלכם

 

מרכיב הצמיחה המשמעותי ביותר של עסקים הוא היכולת לזהות הזדמנויות בזמן ולממש אותם באופן אופטימלי:

 

טכנולוגיה – התחקו אחר פיתוחים טכנולוגיים חדשים בזירה העסקית שלכם וחשבו איך הן יכולים להפוך למוצר או לשכלל מוצר קיים. 

 

חוק – שימו לב לשינויי חקיקה וחוזרי מנכל”ים, לפעמים אותיות קטנות כתובות ביבשושיות יכולות להסתיר את ההזדמנות הבאה שלכם

 

שינוי כללי – מגיפה? מלחמה? שיטפון? ראו איך אתם יכולים להיות הראשונים שיתנו מענה הולם ובזמן אמת. 

 

תוכלו לזהות הזדמנויות לרוב באמצעות עסקי שוליים שצוברים תאוצה פתאומית. נסו להבין מה ההזדמנות שהם דרכו עליה. 

 

הטיפ להיום, היו הראשונים לזהות הזדמנויות חדשות בשוק שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הקמה, צמיחה או אולי משבר: מתי הזמן הנכון לפנות לייעוץ עסקי?

עסקים

4
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

קונספציות

3
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

עסקים

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!