היו הראשונים לזהות הזדמנויות חדשות בשוק שלכם

 

מרכיב הצמיחה המשמעותי ביותר של עסקים הוא היכולת לזהות הזדמנויות בזמן ולממש אותם באופן אופטימלי:

 

טכנולוגיה – התחקו אחר פיתוחים טכנולוגיים חדשים בזירה העסקית שלכם וחשבו איך הן יכולים להפוך למוצר או לשכלל מוצר קיים. 

 

חוק – שימו לב לשינויי חקיקה וחוזרי מנכל"ים, לפעמים אותיות קטנות כתובות ביבשושיות יכולות להסתיר את ההזדמנות הבאה שלכם

 

שינוי כללי – מגיפה? מלחמה? שיטפון? ראו איך אתם יכולים להיות הראשונים שיתנו מענה הולם ובזמן אמת. 

 

תוכלו לזהות הזדמנויות לרוב באמצעות עסקי שוליים שצוברים תאוצה פתאומית. נסו להבין מה ההזדמנות שהם דרכו עליה. 

 

הטיפ להיום, היו הראשונים לזהות הזדמנויות חדשות בשוק שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה

חמשת המודלים הגדולים של הסיפור: מסע בין רעיונות שמשנים את העולם

מעבדה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!