אנשים רבים מפעילים מנגנוני התנגדות מול פרסומות, זה קורה בעקבות שימוש מופרז בסופרלטיבים כמו: "הכי" "מדהים" "מושלם".
אחד הפתרונות היצירתיים הוא לגרום ללקוח בעצמו ליצור את המסר ולחשוב "זה מדהים", זה קורה באמצעות "טכניקת ההחסרה":
דרך ראשונה להחסיר היא להשאיר סימנים. כמו שטח יבש על ספסל מושלג ולידו כוס של מרק מהביל (מישהו היה כאן וחסר)
דרך שנייה להחסיר היא הסרת מרכיבים. כמו השמטה של אותיות משמו של אדם והכיתוב: "זקוק לדם מסוג X כדי להמשיך לחיות".
דרך שלישית להחסיר הוא היעדר זהות כמו שאורנג' שמה ריבוע כתום וכתבה: "ולחשוב שלפני 5 שנים זה היה פשוט ריבוע כתום".
הטיפ להיום, עקפו את הגודש הפרסומי באמצעות החסרה.