חפשו את הרצון הממשי של הלקוחות

סקרי שוק לרוב שואלים אנשים מה הם רוצים או כמה הם היו מוכנים לשלם, הבעיה היא שאנשים עונים לפי המודע שלהם.

רצון הוא משהו שגורם לאנשים לרוץ ולרצות לשלם. בני אדם הם יצור די מורכב ולכן צריך להבחין בכמה סוגי רצון:

רצון בדיבורים – אנשים לעיתים אומרים שהם רוצים, רק שהם לא באמת מודעים לרצון שמניע אותם וגורם להם לפעול.

רצון לרצות – אנשים לרוב לא רוצים לאכול ירקות, זה לא טעים להם. אבל הם רוצים לרצות לאכול ירקות – זה לא רצון אמיתי.

רצון ממשי – זה מה שהעסק שלכם צריך. רצון כזה משתקף בהתנהגות בחיים האמיתיים של הלקוח האידיאלי שלנו.

הטיפ להיום, חפשו את הרצון הממשי של הלקוחות.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

הערך האמיתי מאחורי הלוגו: האם הצליחו להפוך אותנו לפרסומות מהלכות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

האלגוריתם הפנימי: כך תגרמו לאינטוציה שלכם לשרת אתכם

פרות קדושות

3
דק' קריאה

התיבלון הסודי של סטוריטלינג לפי לוואר ברטון

מעבדה

3
דק' קריאה

כוחה של האינטראקציה החיה עם הקהל: אומנות הסיפור בהופעה

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה

אם אנחנו לקראת מלחמת עולם שלישית – הנה סצנת הפתיחה שלה

קונספציות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!