זהו ואמתו ביקוש לפני פיתוח המוצר

החלטת לפתוח קייטרינג, כל המשפחה והחברים אומרים שכולם יעופו על זה. זה לא מספיק.

לפני שמשקיעים בעסק ובפיתוח מוצר שווה לבדוק ולוודא ביקוש אמיתי של לקוחות שיוציאו כסף מהכיס עבורו.

דרך אחת היא באמצעות רכישה מראש עם קמפיין מימון המונים.

דרך נוספת היא לשלוח סקרים מקוונים או פרסום מקדים שמרחרח על רמת הביקוש.

בנוסף, באמצעות גוגל טרנדס תוכלו לזהות מגמות וכן סיור וריגול מתחרים לגלות האם ועבור מה יש ביקוש ממשי.

הטיפ להיום, זהו ואמתו ביקוש לפני פיתוח המוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!