החלטת לפתוח קייטרינג, כל המשפחה והחברים אומרים שכולם יעופו על זה. זה לא מספיק.
לפני שמשקיעים בעסק ובפיתוח מוצר שווה לבדוק ולוודא ביקוש אמיתי של לקוחות שיוציאו כסף מהכיס עבורו.
דרך אחת היא באמצעות רכישה מראש עם קמפיין מימון המונים.
דרך נוספת היא לשלוח סקרים מקוונים או פרסום מקדים שמרחרח על רמת הביקוש.
בנוסף, באמצעות גוגל טרנדס תוכלו לזהות מגמות וכן סיור וריגול מתחרים לגלות האם ועבור מה יש ביקוש ממשי.
הטיפ להיום, זהו ואמתו ביקוש לפני פיתוח המוצר.