צרו עניין באמצעות תפנית בעלילה

לבני אדם יש תבניות סיפוריות בתוך הראש. התבניות האלה קובעות לכל סוג אדם מיהו או הוא צריך או מסוגל לעשות.

 

אחת הדרכים המרתקות והחיוביות ליצור עניין פרסומי, היא לקחת תבנית עלילתית ולשבור אותה באופן מפתיע ומעורר.

 

לדוגמה, תמונה של אדם שחור וכיתוב באדום: "מפחד?" ומיד אחריה: "אתה צריך לפחד. הוא רופא שיניים".

 

תמונה של נכה עם הכותרת: "מרגיש לא בנוח לידו?" ומתחתיה: "תצטרך להתמודד מולו בחצי הגמר".

 

חשבו על התבנית העלילתית המנוגדת לרעיון ולתוכן של העסק שלכם, הציגו ושברו אותה באופן חד וצרו עניין ורעננות.

 

הטיפ להיום, צרו עניין באמצעות תפנית בעלילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

סליחה, יש לך מושג איך יוצרים סיפור?

מילון מושגים

14
דק' קריאה

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!