צרו עניין באמצעות תפנית בעלילה

לבני אדם יש תבניות סיפוריות בתוך הראש. התבניות האלה קובעות לכל סוג אדם מיהו או הוא צריך או מסוגל לעשות.

 

אחת הדרכים המרתקות והחיוביות ליצור עניין פרסומי, היא לקחת תבנית עלילתית ולשבור אותה באופן מפתיע ומעורר.

 

לדוגמה, תמונה של אדם שחור וכיתוב באדום: "מפחד?" ומיד אחריה: "אתה צריך לפחד. הוא רופא שיניים".

 

תמונה של נכה עם הכותרת: "מרגיש לא בנוח לידו?" ומתחתיה: "תצטרך להתמודד מולו בחצי הגמר".

 

חשבו על התבנית העלילתית המנוגדת לרעיון ולתוכן של העסק שלכם, הציגו ושברו אותה באופן חד וצרו עניין ורעננות.

 

הטיפ להיום, צרו עניין באמצעות תפנית בעלילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!