חפשו את הרצון הממשי של הלקוחות

סקרי שוק לרוב שואלים אנשים מה הם רוצים או כמה הם היו מוכנים לשלם, הבעיה היא שאנשים עונים לפי המודע שלהם.

רצון הוא משהו שגורם לאנשים לרוץ ולרצות לשלם. בני אדם הם יצור די מורכב ולכן צריך להבחין בכמה סוגי רצון:

רצון בדיבורים – אנשים לעיתים אומרים שהם רוצים, רק שהם לא באמת מודעים לרצון שמניע אותם וגורם להם לפעול.

רצון לרצות – אנשים לרוב לא רוצים לאכול ירקות, זה לא טעים להם. אבל הם רוצים לרצות לאכול ירקות – זה לא רצון אמיתי.

רצון ממשי – זה מה שהעסק שלכם צריך. רצון כזה משתקף בהתנהגות בחיים האמיתיים של הלקוח האידיאלי שלנו.

הטיפ להיום, חפשו את הרצון הממשי של הלקוחות.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
ספריה ריקה

האם תם זמנה של הספרות?

ספרות, קלאסיקה

2
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה

האדם ואלוהים: אהבה דו צדדית? תפיסת האל לפי הרמב״ם

קלאסיקה

5
דק' קריאה

תיאוריית “מסע הגיבור”: לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!