חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברו בין השוק שלכם לשוק אחר ליצירת שוק חדש

סטוריטלינג

במסגרת אסטרטגיית האוקיינוס הכחול, ניתן לחבר את תחום הפעילות שלכם לתחום נוסף וליצור שוק חדש וייחודי.

במקום להתחרות ישירות, חשבו כיצד לשלב בין מוצרים, שירותים או חוויות מהתחום שלכם עם תחום שונה ובלתי צפוי. 

יצירתיות היא חיבור של שני דברים קיימים ליצירה של משהו שלישי, כך תוכלו ליצור מהשוק הקיים שלכם פתרון חדש ומקורי.

לדוגמה, חברת WeWork חיברה בין השכרת משרדים לבין תרבות עבודה שיתופית ויצרו מרחבי עבודה גמישים, פופולריים בקרב עסקים קטנים ופרילנסרים.

רשת הקינוחים Sweetgreen שילבה בין מזון מהיר לבריאות והפכה לסמל לאוכל מהיר בריא ונגיש.

הטיפ להיום חברו בין השוק שלכם לשוק אחר ליצירת שוק חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מיתוג מחדש: 5 היתרונות בכישלון או איך כישלון הוא המפתח היחיד להצלחה

קלאסיקה

Oz

17 נוב 2024

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

Oz

10 ספט 2024

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

Oz

3 דצמ 2024

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

Oz

5 נוב 2024

גן עדן, הסוד שהאנושות מחפשת מאז ומעולם

קלאסיקה

Oz

10 ספט 2024

מה הסיכוי שהקפה התחיל בכלל כתעלומה מיסטית?

קלאסיקה

Oz

10 ספט 2024