חברו בין השוק שלכם לשוק אחר ליצירת שוק חדש

סטוריטלינג

במסגרת אסטרטגיית האוקיינוס הכחול, ניתן לחבר את תחום הפעילות שלכם לתחום נוסף וליצור שוק חדש וייחודי.

במקום להתחרות ישירות, חשבו כיצד לשלב בין מוצרים, שירותים או חוויות מהתחום שלכם עם תחום שונה ובלתי צפוי. 

יצירתיות היא חיבור של שני דברים קיימים ליצירה של משהו שלישי, כך תוכלו ליצור מהשוק הקיים שלכם פתרון חדש ומקורי.

לדוגמה, חברת WeWork חיברה בין השכרת משרדים לבין תרבות עבודה שיתופית ויצרו מרחבי עבודה גמישים, פופולריים בקרב עסקים קטנים ופרילנסרים.

רשת הקינוחים Sweetgreen שילבה בין מזון מהיר לבריאות והפכה לסמל לאוכל מהיר בריא ונגיש.

הטיפ להיום חברו בין השוק שלכם לשוק אחר ליצירת שוק חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מה זה סטוריטלינג

הנה ההסבר הכי טוב שתשמעו על מה זה סטוריטלינג

עסקים

4
דק' קריאה

שלוש נרטיבים שונים כלפי הסכם הפסקת האש עם חיזבאללה

קונספציות

2
דק' קריאה

ערך עצמי שמבוסס על כסף הוא לא “מצליחנות” אלא נובורישיות פלצנית חלולה

פרות קדושות

4
דק' קריאה

האדם המרגיש: מה אם שיקרו לכם שהשכל עדיף מהרגש?

פרות קדושות

3
דק' קריאה

על מה יסכימו לשלם לנו בעתיד? מחשבות על יתרון האדם

קונספציות

5
דק' קריאה

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!