הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות

בן אדם צריך לקבל מאות החלטות מידי יום. החל במה ללבוש או לאכול וכלה במה לומר ועל מה לוותר. זה די מסובך. 

 

לכן אנחנו מפעילים קיצורי דרך. טכניקות שמאפשרות לנו לסמן כיוון לגבי המציאות שאנו חיים בה ואיך לפעול.

 

לדוגמה, מוצר יקר ירגיש לנו לרוב איכותי וטוב יותר. כך, דרך המחיר קיצרנו את הצורך לברר על טיבו האמיתי של המוצר.

 

כך למשל,  אם כמה אנשים התלוננו על בן אדם או שבחו אותו, נקבע לעצמנו שזה נכון. למה? כי ככה זה על פי רוב.

 

לכן, חשבו בתחום שלכם על קיצורי הדרך האוטומטיים בהן הלקוחות מקבלים החלטות וכוונו אותם לטובתכם.

 

הטיפ להיום, הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

אם לא הבנתם, בריקס הוא האירוע המשמעותי ביותר כרגע בעולם

אקטואליה

3
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

אקטואליה

3
דק' קריאה

אחלה גבר שבעולם: 3 שלבים בדמות הגבר הישראלי

קלאסיקה

3
דק' קריאה

היום שאחרי: ההשפעות שצפויות בעולם בעקבות כהונתו של טראמפ

אקטואליה

4
דק' קריאה

6 עקרונות למייל שפותחים, קוראים ומשאירים אחריו פרטים

סיפור מותג

3
דק' קריאה

באופן אירוני, דווקא טראמפ יכול להיות זה שייצור שלום עולמי

אקטואליה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!