הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות

בן אדם צריך לקבל מאות החלטות מידי יום. החל במה ללבוש או לאכול וכלה במה לומר ועל מה לוותר. זה די מסובך. 

 

לכן אנחנו מפעילים קיצורי דרך. טכניקות שמאפשרות לנו לסמן כיוון לגבי המציאות שאנו חיים בה ואיך לפעול.

 

לדוגמה, מוצר יקר ירגיש לנו לרוב איכותי וטוב יותר. כך, דרך המחיר קיצרנו את הצורך לברר על טיבו האמיתי של המוצר.

 

כך למשל,  אם כמה אנשים התלוננו על בן אדם או שבחו אותו, נקבע לעצמנו שזה נכון. למה? כי ככה זה על פי רוב.

 

לכן, חשבו בתחום שלכם על קיצורי הדרך האוטומטיים בהן הלקוחות מקבלים החלטות וכוונו אותם לטובתכם.

 

הטיפ להיום, הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

היי, ChatGPT preview-o1, במה אתה מיוחד ושונה מהמודל האחרון?

סיפור מותג

4
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

קלאסיקה

2
דק' קריאה

גיבורים אאוט, בני אדם אין: איך דמות האנטי גיבור שינתה הכל?

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

אקטואליה

2
דק' קריאה

מה הסיכוי שכל הסיפורים בעולם הם רק 7 קווי עלילה? הכירו את התיאוריה של כריסטופר בוקר

אמנות הסיפור

4
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

אקטואליה

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!