הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות

בן אדם צריך לקבל מאות החלטות מידי יום. החל במה ללבוש או לאכול וכלה במה לומר ועל מה לוותר. זה די מסובך. 

 

לכן אנחנו מפעילים קיצורי דרך. טכניקות שמאפשרות לנו לסמן כיוון לגבי המציאות שאנו חיים בה ואיך לפעול.

 

לדוגמה, מוצר יקר ירגיש לנו לרוב איכותי וטוב יותר. כך, דרך המחיר קיצרנו את הצורך לברר על טיבו האמיתי של המוצר.

 

כך למשל,  אם כמה אנשים התלוננו על בן אדם או שבחו אותו, נקבע לעצמנו שזה נכון. למה? כי ככה זה על פי רוב.

 

לכן, חשבו בתחום שלכם על קיצורי הדרך האוטומטיים בהן הלקוחות מקבלים החלטות וכוונו אותם לטובתכם.

 

הטיפ להיום, הפעילו דפוסי התנהגות אוטומטיים של לקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!