הפעילו הדדיות אצל הלקוחות

מישהו מחייך אליכם ואומר בלבביות "בוקר טוב". מה הסיכוי שלא תחייכו אליו בחזרה ותשיבו לו "בוקר אור"?

 

יש לנו דחף פנימי להחזיר לאנשים ולהגיב אליהם באותו אופן שהם מגיבים אלינו. כאלה אנחנו, אנושיים משהו.

 

הקטע בהדדיות שצריך מישהו ראשון כדי ליצור את מעגל ההדדיות. לכן היו אתם היוזמים שלו בעסק שלכם.

 

אתם נכנסים לחנות תכשיטי יוקרה והם מושיבים אתכם בכורסה ומגישים לכם קפה ומיץ תפוזים סחוט? הנה עקרון ההדדיות בפעולה.

 

זה יכול להיות סוכריה וחיוך בכניסה לעסק או שי לחג שאתם שולחים לכולם. הענקה שכזו תפתח רגש הדדי ורצון להשיב.

 

הטיפ להיום, הפעילו הדדיות אצל הלקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כשהסיפור שלך נשמע מופרך – אולי זה היתרון הכי גדול שלך

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה

יציאה או הכנעה: מפה נרטיבית עכשווית של המלחמה בעזה

קונספציות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!