הפעילו הדדיות אצל הלקוחות

מישהו מחייך אליכם ואומר בלבביות “בוקר טוב”. מה הסיכוי שלא תחייכו אליו בחזרה ותשיבו לו “בוקר אור”?

 

יש לנו דחף פנימי להחזיר לאנשים ולהגיב אליהם באותו אופן שהם מגיבים אלינו. כאלה אנחנו, אנושיים משהו.

 

הקטע בהדדיות שצריך מישהו ראשון כדי ליצור את מעגל ההדדיות. לכן היו אתם היוזמים שלו בעסק שלכם.

 

אתם נכנסים לחנות תכשיטי יוקרה והם מושיבים אתכם בכורסה ומגישים לכם קפה ומיץ תפוזים סחוט? הנה עקרון ההדדיות בפעולה.

 

זה יכול להיות סוכריה וחיוך בכניסה לעסק או שי לחג שאתם שולחים לכולם. הענקה שכזו תפתח רגש הדדי ורצון להשיב.

 

הטיפ להיום, הפעילו הדדיות אצל הלקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

כתיבה באמצעות chatֿ GPT, שנדבר על זה?

אקטואליה

2
דק' קריאה

חושבים ששיווק תוכן זה טרנד? הכירו את הסיפור של צמיגי מישלן

סיפור מותג

3
דק' קריאה

אם לא הבנתם, בריקס הוא האירוע המשמעותי ביותר כרגע בעולם

אקטואליה

3
דק' קריאה

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

היום שאחרי: ההשפעות שצפויות בעולם בעקבות כהונתו של טראמפ

אקטואליה

4
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!