הפעילו הדדיות אצל הלקוחות

מישהו מחייך אליכם ואומר בלבביות “בוקר טוב”. מה הסיכוי שלא תחייכו אליו בחזרה ותשיבו לו “בוקר אור”?

 

יש לנו דחף פנימי להחזיר לאנשים ולהגיב אליהם באותו אופן שהם מגיבים אלינו. כאלה אנחנו, אנושיים משהו.

 

הקטע בהדדיות שצריך מישהו ראשון כדי ליצור את מעגל ההדדיות. לכן היו אתם היוזמים שלו בעסק שלכם.

 

אתם נכנסים לחנות תכשיטי יוקרה והם מושיבים אתכם בכורסה ומגישים לכם קפה ומיץ תפוזים סחוט? הנה עקרון ההדדיות בפעולה.

 

זה יכול להיות סוכריה וחיוך בכניסה לעסק או שי לחג שאתם שולחים לכולם. הענקה שכזו תפתח רגש הדדי ורצון להשיב.

 

הטיפ להיום, הפעילו הדדיות אצל הלקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

אלוהי התנ״ך: האם נסלח על העוולות שלו בכל מחיר? ייתכן שכן…

קלאסיקה

5
דק' קריאה
עגל הזהב

הדרך הארוכה מאל אחד – לאחד יחיד ומיוחד

קלאסיקה

3
דק' קריאה

האדם ואלוהים: אהבה דו צדדית? תפיסת האל לפי הרמב״ם

קלאסיקה

5
דק' קריאה

תיאוריית “מסע הגיבור”: לכל הסיפורים בעולם יש מבנה עלילה זהה

אמנות הסיפור

3
דק' קריאה

אם לא הבנתם, בריקס הוא האירוע המשמעותי ביותר כרגע בעולם

אקטואליה

3
דק' קריאה

מי באמת הפיל את משטר אסד? תלוי את מי שואלים

אקטואליה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!