הפעילו הדדיות אצל הלקוחות

מישהו מחייך אליכם ואומר בלבביות "בוקר טוב". מה הסיכוי שלא תחייכו אליו בחזרה ותשיבו לו "בוקר אור"?

 

יש לנו דחף פנימי להחזיר לאנשים ולהגיב אליהם באותו אופן שהם מגיבים אלינו. כאלה אנחנו, אנושיים משהו.

 

הקטע בהדדיות שצריך מישהו ראשון כדי ליצור את מעגל ההדדיות. לכן היו אתם היוזמים שלו בעסק שלכם.

 

אתם נכנסים לחנות תכשיטי יוקרה והם מושיבים אתכם בכורסה ומגישים לכם קפה ומיץ תפוזים סחוט? הנה עקרון ההדדיות בפעולה.

 

זה יכול להיות סוכריה וחיוך בכניסה לעסק או שי לחג שאתם שולחים לכולם. הענקה שכזו תפתח רגש הדדי ורצון להשיב.

 

הטיפ להיום, הפעילו הדדיות אצל הלקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

5 עקרונות טכניים שכל אתר חייב לעמוד בהם

עסקים

2
דק' קריאה

10 המאפיינים של הסיפור המענג ביותר לקריאה

מעבדה

3
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!