נתחו את העסק וסביבתו באמצעות SWOT

 

עסקים חדשים וגם עסקים קיימים צריכים לנתח כל שנה את הסביבה העסקית שלהם והמצב בעסק בצורה שיטתית כדי לדייק יעדים והחלטות.

 

אחד מכלי הניתוח הפופולריים ביותר הוא ניתוח SWOT. כלי זה מורכב משלושה חלקים:

 

העסק עצמו – רשימת החולשות של העסק לעומת החוזקות שלו. לפי סדר חשיבות ובהשוואה למתחרים בשוק.

 

הסביבה העסקית – רשימת הזדמנויות וסיכונים הקיימים בשוק. כל מרכיב חיצוני  שיכול ליצור הזדמנות או להוות איום. 

 

יעדים – לנתח את המצב זה נהדר, אבל להוציא ממנו מסקנות מעשיות זו המטרה. בשלב זה מחליטים על תכנית העבודה המעשית.

 

הטיפ להיום, נתחו את העסק וסביבתו באמצעות SWOT.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה
שירה, רשתות חברתיות, יומנים, השראה, כתיבה, שיווק עצמי, פייסבוק

בין ספרות לשיווק עצמי- יחסי בגומלין בין כתיבה למדיה חברתית.

פרות קדושות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה
AI, ChetGPT,רבי מכר, ספרים, קריאה, כתיבה, בינה מלכותית, רומן

האם הAI יחליף את הסופרים? ראיון עם ChetGPT.

פרות קדושות

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!