אל תאתגרו לקוחות קיימים

כ-70% מההכנסות של רוב החברות מגיע מלקוחות קיימים. באמצעות הסכם קבוע או רכישות חוזרות.

 

רוב אנשי השיווק והמכירות מפנים את אותם תכנים שיווקים, לרוב פרובוקטיביים ומאתגרים, ללקוחות קיימים וחדשים.

 

הטעות היא שבעוד שאצל לקוחות חדשים צריכים לאתגר את החשיבה באמצעות תכנים פרובוקטיביים – אצל לקוחות קיימים לא.

 

הסיבה לכך היא שאצל לקוחות חדשים אנחנו רוצים לערער את הסטטוס קוו שלהם, אצל לקוחות קיימים אנחנו הסטטוס קוו שלהם.

 

לכן, התוכן עבור לקוחות קיימים צריך להיות הרבה יותר מתון, כזה שמחזק את ההחלטה הקיימת ולא מאתגר מדאי.

 

הטיפ להיום, אל תאתגרו לקוחות קיימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
דילמת איראן

דילמת איראן: להגן על נכסים אסטרטגיים או לחכות לשעת כושר?

קונספציות

2
דק' קריאה
ביפר חיזבאללה

פצצה בקטנה: איך הביפר הפך לנקודת השבר של חיזבאללה?

קונספציות

2
דק' קריאה

מה זה "נרטיב" ואיך הוא מעצב את המציאות שלנו

מעבדה

3
דק' קריאה

סיפור האטלנטיס: האם אכן היה אי שנעלם במעמקי הים?

פרות קדושות

2
דק' קריאה

5 שאלות שיהפכו כל דבר לסיפור מרתק

מעבדה

3
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!