אל תאתגרו לקוחות קיימים

כ-70% מההכנסות של רוב החברות מגיע מלקוחות קיימים. באמצעות הסכם קבוע או רכישות חוזרות.

 

רוב אנשי השיווק והמכירות מפנים את אותם תכנים שיווקים, לרוב פרובוקטיביים ומאתגרים, ללקוחות קיימים וחדשים.

 

הטעות היא שבעוד שאצל לקוחות חדשים צריכים לאתגר את החשיבה באמצעות תכנים פרובוקטיביים – אצל לקוחות קיימים לא.

 

הסיבה לכך היא שאצל לקוחות חדשים אנחנו רוצים לערער את הסטטוס קוו שלהם, אצל לקוחות קיימים אנחנו הסטטוס קוו שלהם.

 

לכן, התוכן עבור לקוחות קיימים צריך להיות הרבה יותר מתון, כזה שמחזק את ההחלטה הקיימת ולא מאתגר מדאי.

 

הטיפ להיום, אל תאתגרו לקוחות קיימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנצפים ביותר

האם 80% מהנשים נמשכות רק ל20% מהגברים ויתר הגברים נידונו לאומללות?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם הידיד הגדול ביותר של ישראל?

טראמפ במזרח התיכון: האם ישראל נשארת מאחור?

קונספציות

2
דק' קריאה

למה להמשיך לכתוב למרות שה-AI יכתוב טוב יותר מאיתנו?

פרות קדושות

3
דק' קריאה
האם המסך הוא הבעיה או פתרון לבעיה אחרת?

המסכים הם לא הבעיה – אלא מה שאין מאחוריהם

פרות קדושות

2
דק' קריאה
זה מסר חשוב. למה הוא מפהק?

לא העברת מסרים: 5 שקרים שסיפרו לכם על סטוריטלינג

עסקים

2
דק' קריאה

מהפכת הקיטור והברזל: איך המהפכה התעשייתית בנתה את העולם המודרני

פרות קדושות

2
דק' קריאה
מייל שבועי אחד מרוכז

חושבים שהעולם הוא מאבק בין נרטיבים?

התוכן הכי טוב לאנשים שחושבים סטוריטלינג!